דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס עיסוי שוודי 

מאת    [ 31/05/2010 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2049 פעמים ]

קורס עיסוי שוודי הינו אחד הקורסים המבוקשים ביותר, עיסוי שוודי הינו עיסוי נעים המשלב בין מגע לתנועה זורמת על כל איבר ובמכלול האיברים בגוף. קורס עיסוי שוודי מכשיר את התלמידים להיות מעסים מקצועיים המאפשר להם להעניק עיסוי שוודי עם שיטות טיפול נוספות.

מהו עיסוי שוודי

עיסוי שוודי המכונה גם עיסוי אירופאי או עיסוי שבדי, עובד על הרקמות הרכות באמצעות מתיחה והרפיה של השרירים. עיסוי שוודי נעשה על מיטת טיפולים ומבצעים אותו בעזרת שמנים ארומאטיים המסייעים למטפל להגיע לעומק הרקמות ולחמם אותם. עיסוי שוודי כולל טכניקות של עיסוי ולישה של השרירים על מנת לחמם את השרירים, עיסוי שוודי כולל טיפול בכל אחד מאברי הגוף וכטיפול שלם. עיסוי שוודי מסייע בשחרור השרירים והרגעת הגוף מסייע בהמרצת מחזור הדם, בניקוי רעלים ובשיפור תפקוד מערכות השונות בגוף. עיסוי שוודי הינו עיסוי הוליסטי הרואה בגוף ובנפש הקשורים זה לזה. עיסוי שוודי נחשב כעיסוי מפנק ונעים הכולל מגע מלטף ונעים והינו פופולארי בבתי ספא למיניהם.

עיסוי שוודי פותח על ידי הנריך לינג שהיה שבדי במוצאו, המאה ה- 18 לאחר שהיה מדריך סיף וסבל משגרון כאבי פרקים , הגיע לינג ליפן ולמד על העיסוי הסיני הנקרא אנמה, לאחר חזרתו לאירופה פיתח לינג את העיסוי השוודי בשילוב עם הידע של אנטומיה ופיזיולוגיה.

קורס עיסוי שוודי

קורס עיסוי שוודי כולל לימוד של טכניקות עיסוי במטרה להעניק לתלמידים את הכלים לבצע עיסוי מלא. לימודי עיסוי שבדי כולל גם לימוד של עיסוי שוודי בשילוב עם עיסויים נוספים כגון עיסוי תאילנדי ועיסוי אבנים חמות.

תכני קורס עיסוי שוודי כוללים טכניקות עיסוי, השפעת העיסוי על המטופל, תשאול רפואי, התוויות נגד- מתי לא לטפל, עיסוי כסא, התאמת טיפול למטופל, אתיקה מקצועית, עיצוב הסביבה הטיפולית ועוד.

קורס עיסוי שוודי - להתמקצע

קורס עיסוי שוודי אורך כשלושה חודשים, ניתן ללמוד קורס שוודי כקורס בפני עצמו או לשלבו עם לימודי עיסוי אחרים כגון קורס עיסוי משולב, קורס עיסוי אבנים חמות וכדומה. חשוב ללמוד קורס עיסוי שוודי במכללה לרפואה משלימה המתמחה בכך, ובעלת פיקוח של העמותה לעיסויים. בסיום קורס עיסוי שבדי בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בבתי הספא השונים, בבתי מלון, במרפאות קופות החולים או לעבוד באופן עצמאי.

קורס עיסוי שבדי מאפשר לך לרכוש מקצוע לחיים, בו תוכל לעסוק בכל מקום ובכל זמן. קורס עיסוי יכול לכלול שילוב של עיסויים כגון עיסוי תאילנדי, עיסוי רפואי, עיסוי באבניםחמות ועוד.

מכללת משה מורנו מתמחה בתחום העיסויים ומקצועות הריפוי הטבעי. לימודי עיסוי במכללת משה מורנו כוללים מגוון של קורסים כגון מגמת מסג'תרפיה, מגמת ספורט תרפיה, קורס עיסוי תאילנדי, קורס עיסוי שוודי, קורס עיסוי אבנים חמות, קורס שיאצו,




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב